2012. június 29., péntek

~ Csalódni kell, hogy boldog lehess, gyűlölni, hogy újra szeress, kell tudni kacagni, sírni, valakit megunni, és újra visszahívni, csalódni kell sokszor, ezerszer, hogy boldog lehess, csak egyetlen egyszer...






Azt mindig könnyű megállapítani, hogy kik a barátaink. Ők az egyetlenek, akik megmondják, mikor nézünk ki nevetségesen, mikor csapjuk be magunkat, vagy hogy mikor elég. De csak a legjobb barátok mondják meg az igazat, még akkor is, ha azzal megbántanak téged.









~Mi van ha rájövünk, hogy mégsem működik a dolog köztünk? De mégis kitartunk egymás mellett és elfogadjuk, hogy veszekszünk, de nem tudunk egymás nélkül élni. Így éljük le az életünket, boldogtalanul... mégis boldogan, mert együtt vagyunk.







Néha nem csak a rossz emlékek tesznek szomorúvá, hanem a legjobbak is, amelyekről tudod, hogy nem fognak még egyszer megtörténni!








Abban a percben amikor felfogtam, hogy Ő már nem az enyém, akkor jöttem rá, hogy mennyire szeretem.. :\ ♥










Emlékszel, miért szerettünk egymásba?
Emlékszel, miért volt közöttünk olyan erős a dolog?
Mert én képes voltam meglátni benned olyasmiket is, amiről a többi embernek fogalma sem volt… és te is ugyanígy voltál velem.






Az élet túl rövid..csókolj lassan, nevess őrülten, szeress igazán és bocsáss meg gyorsan.
Saját képpp ;)






wááá de jóó ^.^







Nehéz dolog mosolyt színlelni,miközben úgy érzed,hogy darabokra hullsz...









~ Soha nem leszek túl messze ahhoz, hogy érezzelek







~ Miért épp a rózsa képviseli a szerelmet? A rózsak mindig elhervadnak ...









Néha hiányzik az,aki voltam,

az,aki Te voltál,

és azok,akik Mi voltunk.








Furcsa,hogy valaki mennyire össze tudja törni a szívedet,

De te még mindig szereted azokkal az apró darabokkal.









Az igazság az, hogy szeretem. Csillapíthatatlanul szeretem... Az első pillanattól fogva. Akkor is szerettem, amikor megesküdtem, hogy nem. Nem tehetek róla, csak érzem.









wáááááá de jóóóó *.* bárcsak az enyém lehetne ^.^




szeretem .. de ő nem ugy néz rám :( nagyon rosz érzés ugyérzem belehalok, hogy ujra lássam. De csak annyit kéne mondania nekem,hogy hagyjam békén nem akar tölem semmit.. de nemmondja és én szeretem és nemtudom elfelejteni megörülök ♥ 





Az a fajta lány vagyok, aki hordaná egy srác pulcsiját, csak azért, hogy érezhesse az illatát ...


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése