2012. június 27., szerda

Igen, bolond vagyok, de csak a bolondok tudnak igazán szeretni! ;)







lehet hogy mosolygok vagy éppen kibasz*tt jó kedvem van de azt viszont nem látja senki hogy mit érzek valójában /saját/ 







amikor chaten fenn van mindenki akit utálsz , vagy éppen nem ismersz , akkor legszívesebben kijelentkeznél és az utolsó percben feljön ő és meg könnyebbülten ráírsz vagy várod hogy rád írjon ♥ /saját/









Nem vagyok agresszív típus, de téged mosolyogva tépnélek szét ! :D 









miért van az ha kinézek valakit vagy foglalt vagy túl idős hozzám vagy egy igazi paraszt??? :P ....












Hiába kéred, nem változom meg, ilyen vagyok, más nem leszek.









reggel, reggeli közben, eléd előtt ,ebéd után, délben, délután, este előtt, este, elalvás előtt, álomban, álom után, csak rá tudok gondolni :P ♥ /saját/ 








álmodni akarok szépeket de mindig úgy kelek fel reggel hogy az ő mocskos gondolatai járnak az eszembe /saját/ 






utálom ha hazudnak .... és közbe mosolygok mert tudom az igazat :P /saját/ 









ha nem vagy hajlandó beszélni velem akkor mást se akarj tőlem !! /saját/







Az, hogy nem lehetünk együtt, nem azt jelenti, hogy nem szeretlek.








~ Lehet, hogy érzelmi roncs vagyok, de képes vagyok mosolyogni és jól érezni magam. Egyesek ezt kétszínűségnek nevezik, én lelki erőnek. 







~ Mikor gyerek voltam, nagyon szerettem naplót írni. Mindig leírtam, hogy kivel mennyit játszottam és Barbie megint megbocsájtotta Ken félrelépését. . leírtam benne, hogy melyik fiú tetszik éppen. Elmeséltem, hogy boltosat játszottunk, a levelek voltak a papír pénzek, a kavicsok meg az apró. Azt is belevéstem, mikor lehorzsoltam a térdem és tulajdonképpen nem fáj, csak nagyon megijedtem. Visszaolvasva mindig mosolygok a gondtalan gyerekkoromon. 
Már nem írok naplót. . Nem akarom később a sérelmeimet visszaolvasni. . elég volt egyszer átélni... nem akarom végiggondolni hányszor küldtek padlóra, hányszor csavarták ki a szívem. Mindig tanulok, minden esésből. . De felidézni, azt nem akarom őket. . Soha többet. . 







~ Hiába mondod a jövőnek, hogy ST█P. Nincs REWI◄◄ND gomb, nem tudod visszatekerni a múltat. Az egyetlen mód, hogy megtudd a titkot, ha megnyomod a PL►Y-t.









~ 1 univerzum, 9 bolygó, 2o4 ország, 8o9 sziget, 7 tenger, több mint 6 milliárd ember. . és én mégis Veled találkoztam : ) 













~ Szükségem van rád! A szívedre, hogy rád ragyogjon. A szavadra, hogy megnyugtasson. A csókodra, hogy tűzbe hozzon. A kezedre, hogy simogasson. 











~ Ne legyél olyan lány, akinek szüksége van egy férfira. Olyan lány legyél, akire szüksége van egy férfinak. *.*






~ Anyukám vattacukor volt, apukám plazma tv, jöttem én: a nagyképű cukorfalat. 









~ Zavard össze a világot... mosolyogj hétfőn.!











~ Lehet, hogy van nap, amikor tagadom, de te is tudod... mindenedet akarom *.* 








Akit érdekelsz, keres téged.. Aki látni akar, talál rád időt.. Aki akar téged, megtalál.. A többi csak kifogás.. :))






~ Az élet szép, csak nem itt, nem most és nem nekem.. 









~ Lehet, hogy érzelmi roncs vagyok, de képes vagyok mosolyogni és jól érezni magam. Egyesek ezt kétszínűségnek nevezik, én lelki erőnek. 









~ Az én utam olyan hosszú, hogy nem látod a végét, és csak akkor jó a bosszú, ha érzed a penge élét. 






~ Mindenki hibázik, valaki tanul is.. valaki fent jó, valaki alul is.









~ Pár év múlva:
Tanár: Na, akkor vegyétek elő a mobilokat, laptopokat, és a mai tananyag ki van írva az üzenőfalamra.!! Aki nem lájkolja, azt megbuktatom.!! Privibe a megoldásokat.!! ;))
azadom. x'DD









~ A mai nap soha nem jön el újra, éppen ezért használd ki minden pillanatát.! :') 











~ Egyszer rólam szólnak majd azok az 'egyszer volt' mesék. *-*









~ Izmos - kocka has, üres fej... te is csak kirakat bábú vagy.. 






~ Talán nem sírok.. de fáj!
~ Talán nem mondom.. de érzem!
~ Talán nem mutattom.. de érdekel!





- Bármikor,mikor magányos vagy,
gondolj arra,valaki valahol rád gondol .. ♥







Hiányzik, hogy megöleljen az akit szeretek, hiányzik az, hogy szeressenek.










Jól vagyok.
Csak nem ma.






~ Ha nem keres , nem is voltál igazán fontos a számára..







Senki sem érdemli meg
könnyeidet, aki pedig megérdemli,
az nem fog sírásra késztetni.











Nézd a nap pozitív oldalát, vedd úgy hogy szórakozás az élet ,vagy éppen játék .;) :D /saját/ 









Minden napod legyen mosolygással teli !!!!!!!! sose törj le senki vagy semmi miatt. :D /saját/








~ Kevés embernek mondom azt, hogy szeretlek, de akiknek ezt mondom, az elhiheti, hogy ez így van









~ A szerelemhez nem kellenek szavak. A kellemes csönd bizonyítja az igazi szerelmet. 






~ Az az igazi pasi, aki végigmegy kézen fogva veled az utcán, bárhol, bármikor.





~ A szív is páros szerv, csak a párja egy másik embernél van. ♥ 








~ A szerelem olyan, akár a szél: nem láthatod, de érzed. ♥ 







~ Az igaz szerelem sosem végződik boldogan, mert az igaz szerelemnek sosincs vége. ♥








~ Hova tűntek a színek.? Néha ízekre szednek a szomorú - keserű ízek.. :/ 







~ Legyél hülye, mert én is az vagyok,
Legyél hülye, mert a hülyék gazdagok.
Határtalan az én hülyeségem,
Ez az egyetlen jó képességem.
Hülye vagyok, de nincs mit tenni,
Hisz' nem is olyan rosszhülyének lenni.
Én másképp látom a világot,
Ha kedvem van, hát kiálltok.:'D 












~ Add meg minden napnak az esélyt, hogy életed legszebb napja legyen. 








~ Mosolyogj.! És az egész világ idiótának fog tartani. :) 






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése